det rullar på!

Jag har svårt för att släppa in nytt folk in i mitt liv.ja jävligt svårt. förstår inte varför. ger aldrig folk en chans utan dömer dem direkt. men någon gång måste jag ju även släppa in lite nya människor? ehm nej trivs ganska bra med dem jag har nu, så det får vänta.

Btw, är inne på v2 på praon och har idag förförsta gången stuckit en brukare. Fatta vad läskigt? Men det kändes ganska okej att plåga någon annan haha. nejjdå.

Har också hunnit med att rida idag, blev lite bråk men inte alls mycket faktiskt, bra va?:D haha stack ut på vägen endast 1 gång(jävla tur att det inte kommit bilar dem 4 gånger han har gjort det-.- )
Men efter skötte han sig super och jag tror kanske att vi är påväg mot rätt håll nu, ser iaf fram mot dressyren imorn. Kommer bli kanoners känner jag, dock vet jag faktiskt inte hur jag sitter på hästen men han går fram iaf vilket jag antar att han ska göra.. Kommer säkert bli bättre snart, hoppas det!

Snart tar tävlingarna igång också, dock missade jag lag mötet igår men hade missförstått lite saker.. Ska faktiskt till vaddetnuänheter och hoppa 2 clearounder på 90 och 1 meter, funderar på att ta 1m och 110 men ska nog börja med lågt(för bobby) liite högre för mig dock haha.Kommer säkert bli bra.!

Älskar bilden, tycker han blev så fin där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0