hmm, rörigt och mkt tankar.

Kollar på tv och tar det bara lugnt. Har så ont över allt typ.. får alltid ont när bobby blir EXTREMT envis, jag typ äe jag vet inte vad jag gör? Men idag har han både hoppat över traktor saken, dragit ner till huset, galopperat ut på vägen, vi har gått omkull och [sedan även försökt hoppa över moa?!:;O
Alltså bobby är speciell? Men ooh vad jag är snäll mot han?
Men det går ju inte att vara dum mot hästen haha? vågar nästan inte använda piskan heller.. Men asså jag får såna skuldkändslor när jag gör sånt, jag kan bara inte vara ''dum'' mot bobby.
Har väldigt svårt för att säga till honom. Även fast jag försöker säga till mig själv att han inte kommer hata mig efter det så tror jag hela tiden det ändå. Men tänk om de gör det ?

Imorrn ska jag faktiskt ta ut bobby på en lång galopp runda. Måste försöka få han bli av med all energi och få han rensa huvet lite. Han är inne i sin knäpp period nu när han kan göra vad som helst igentligen haha:) Men oh vad jag älskar honom ändå, jag kan lixom inte bli sur på honom för i nästa sekund så står han där och kollar på mig med sina bus ögon och kollar på mig när jag gör maten, så jag går alltid och ger honom lite krafft då haha. Bortskämda ponny!

Men tror det blir bra imorrn, han är inte så bråkig ute utan är mest bara på tårna och brallar omkring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0