svar till dej, vem du nu är

Anonym om inget intressant:
Vad är det som inte går bra? Han ser ju så fin ut?
25 Juli, 10:43  


tråkigt med anonym så man inte kan svara..
svarar här då.

Efter vilan så har han börjat dumma sig väldigt mycket ute han vänder sig om och lyssnar inte går ner i diken rakt inn i träd osv senast så vände han sig om och skena i fullgalopp ner till stallet där det bara var nerförsbacke, vet inte riktigt vad som hänt..
på banan så var han jätte duktig och fin i början men nu så vill han inte heller lyssna på mig, han gör ungefär som han vill, går som en giraff med huvet, stannar när han känner för det.vill inte ens veta hur han är i hoppningen nu..

Lite synd tycker jag när jag kommit ganska långt med ponnyn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde inte det spelade så stor roll vem jag är eftersom vi inte känner varann,snubblade över din blogg genom nån länk i en annan blogg.Har sett dina bilder o filmer o tycker det är en jättefin ponny du har. Låter mest som trots tycker jag,men ta hjälp av nån o se vad de tycker.Eftersom han är rätt stor så kan du ju låta en vuxen prova honom. Jag tror du löser det där! Lycka till!

2010-07-25 @ 17:50:03
Postat av: Anonym

Antingen trots eller ja. Rygg/mun. Är han lika "jävlig" om du rider barbacka på bettlöst?

2010-07-27 @ 16:38:03
Postat av: Anonym

heheh jaa man kan sägga att det inte går att rida på han barbacka och bettlöst..då lär man åka av

2010-07-27 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0